Nog een paar dagen - Reisverslag uit Geleen, Nederland van rentopreis - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Geleen, Nederland van rentopreis - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Door: Tiny en René

02 Juli 2012 | Nederland, Geleen

Vrijdag vertrekken we voor onze rondreis door China!
We vliegen via Hongkong naar Beijing waar we de volgende dag aankomen. Na vier dagen gaan we van daar uit met de nachttrein naar Luoyang. Ook naar Xi'an gaan we met de trein maar nu overdag. Van Xi'an vliegen we naar Yichang waar we een cruise over de Yangtze gaan maken van een paar dagen. Ook naar Kunming gaan we vliegen maar van daar uit gaan we met de bus naar Dali en Lijiang. Lijiang-Guilin doen we weer met het vliegtuig en dan varen we over de Li-rivier naar het plaatsje Yangshuo. Daarna nog een binnenlandse vlucht naar Shanghai en als we dat bekeken hebben terug via Hongkong naar Amsterdam.
De koffers staan al klaar en worden langzamerhand gevuld.
We verheugen ons er enorm op!
Als het lukt kunnen de mensen die dat willen een beetje meegenieten van onze reiservaringen. We gaan natuurlijk op de eerste plaats alles bekijken maar als het mogelijk is zullen we hier onze verhalen vertellen. Dat schijnt in China nog niet altijd even gemakkelijk te zijn maar we zullen het proberen.

Groetjes

• 02 Juli 2012 - 15:43

Truus Van Gestel:

Hallo Tiny en René

Het is bijna zo ver. Jullie grote wens gaat in vervulling. Op naar China!! Wij wensen jullie heel veel plezier. Wij gaan jullie zeker volgen via jullie reisverslag. Groet,
    Truus en Henk ( P.S. Neem nog een spelletje mee uit China voor het Nachtbrakersweekend hahahaha!! )