Waar ben jij nu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rentopreis - WaarBenJij.nu Waar ben jij nu - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rentopreis - WaarBenJij.nu

Waar ben jij nu

Door: Tiny en René

07 Juli 2012 | Nederland, Amsterdam

Ken jij de mop van die twee mensen die naar China gingen? Die gingen niet!!! Ha, ha! (tenminste verlopig niet)
We zijn dus niet in Peking.
David bracht ons fijn op tijd naar Sittard. En wie zeurt er nou over de NS? Die bracht ons keurig in een keer tot onder Schiphol. En het afhalen van de paspoorten met visa ging ook nog goed en het inchecken ook. Maar rond 13.00u. bij de gate begon het! Een vertraging van 3 uur. Maar met het door Cathey Pacific verstrekte lunchvoucher gingen we eerst maar eens lunchen en melden ons om 15.00u weer bij de gate zoals gevraagd. Helaas.... Nu ging de vlucht helemaal niet meer vandaag. Het vliegtuig stond met een defect aan de grond in Parijs.En daar staat hij nog! Het blijkt het drukste weekend van het jaar te zijn dus het vluchtschema zit helemaal vol en er kan geen vliegtuig meer tussen.
We werden ondergebracht in het Ibis hotel Schiphol met volpension, dus prima geregeld.
Intussen hebben we wel kennis gemaakt met de groep. Zo hier en daar hadden we al mensen van onze reisorganisatie ontmoet. Iedereen wilde natuurlijk gaan bellen of er niets georganiseerd kon worden en toen kwam iemand op het idee om de hele groep te verzamelen en het gezamelijk te doen. Paul kreeg de leiding en die onderhoudt nu de contacten met Fox (de reisorganisatie) De laatste stand van zaken is nu dat Cathey Pacific maandagmiddag om 12.30 vertrekt. Hoera, 2 dagen Amsterdam i.p.v. Beijing! Fox is bezig om iets met Air France te regelen dat we via Parijs naar Bejing kunnen vliegen.
We zijn benieuwd!

Wordt vervolgd

• 07 Juli 2012 - 08:40

Wiebe:

Wij zijn ook erg benieuwd....
    By the way..voor the time Beijing, in Amsterdam praten ze soms ook chinees, maar doorgaans plat Amsterdams, als je geen buitenlander treft want watdie allemaal niet praten.....veel plezier.

• 07 Juli 2012 - 08:54

Henk Van Gestel:

Hallo Tiny en Renee,

Als jullie iets niet verdiend hebben is het wel datgene wat er nu gebeurt. Ik hoop van ganser harte dat Air France wel iets voor jullie kan betekenen.
    Wie weet gaat het vanaf nu wel allemaal goed.

groetjes van Truus en Henk.

• 07 Juli 2012 - 09:28

David:

..... Whopper .....

• 07 Juli 2012 - 10:09

Yoram:

Zeg maar eerlijk, pap wilde gewoon nog even een pot gel in de auto gaan leggen ;)

• 07 Juli 2012 - 16:29

Emile En Ien:

Elk nadeel heb ze voordeel!
    Zo krijg je een deel van de reissom terug. Haha. Geniet van Mokum en maandag goede reis. Liefs E&I

• 08 Juli 2012 - 10:05

MAY EN THEA:

hallo vakantiegangers,
    wij weten niet of je dit pech kunt noemen, want klaarblijkelijk hebben jullie het best naar je zin, daar in amsterdam. jammer van het het weer vandaag,

groetjes.

• 08 Juli 2012 - 13:01

Truus Van Gestel:

Hallo Tiny en René Ik zie vandaag dat mijn berichtje van gisteren niet is doorgekomen. Ik probeer het opnieuw!!!
    Amsterdam is een leuke stad maar niet als je er op deze manier moet blijven. Hier in Blerick regent het vandaag tot het Z........! Vul maar in.Ik hoop dat het in Amsterdam wat prettiger vertoeven is voor jullie.Ondanks alles wens ik jullie al veel plezier met jullie vakantie-groep. Ik wens een goede vlucht met Air- France.Groet, Truus en Henk oet Blierick!!

• 08 Juli 2012 - 20:40

Annemie De Boer:

Had gehoopt dat jullie toch nog zaterdagavond zouden vertrekken en nu zo ongeveer daar zouden zijn. De excursies zijn wellicht zo gepland dat dit gewoon door gaat en alle beesten op een stokje zijn waarschijnlijk " kraak" vers.
    Naar de Chinees geweest in Mokum?
    Groet C & A.